Natten som gått och dagen som börjat...

Dom nya grannarna har flyttat in. Dom höll på till fyra imorse med att springa fram och tillbaka med sina elefantfötter över golvet så hela huset skakade. Ska köra en steppdans i högklackat här om några minuter (när övriga grannar hunnit till jobbet) för att hämnas och se till att deras skönhetssömn går upp i rök.

Dagen började med att jag gav Lillfisen en spark som nästan fick henne att flyga av balkongen. Hon satt nämligen där och sov och jag var yrvaken när jag studsade ut för att se om vädret var fint nog för att tvätta i. Såg henne inte. Stackars liten. Blev mycket gosande innan jag var förlåten.

Är så trött att jag kan gå under, har bara sovit 9 timmar inatt. Sen jag fick körtelfeber sover jag ett snitt på 10 timmar per natt och två tupplurer på någon timme var under dagen. 12 timmar allstå.

Imorgon har jag kurs och kan inte sova ut heller, känns inte bra, och ikväll ska jag ut så jag kan inte ens lägga mig tidigt. Får bli många tupplurer under dagen om jag hinner. Men nu måste jag i varje fall iväg till läkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0