Säg den lycka som varar

Igår var här TYST. Tyst så jag inte visste vad som hänt. Tog mig halva dagen att lista ut att inga gubbjävlar höll på att slamra och borra i lägenheten under. Första dagen det var tyst sen jag flyttade in.

Så imorse drog dom igång igen. "Bara målare" sa dom ju till mig. Ha! Dom små nötterna har också med betongborrmaskinen.

Må det bli skyfall idag så dom håller sina fönster och dörrar stängda, och lagom till min dator laddat upp batteriet, hoppas jag på några timmars strömavbrott typ mellan kl 14 och 17.

Inte ens sjuk får man vara i lugn och ro... Har nyst mig igenom natten men nu börjar snoret fastna i bihålorna så har en härlig huvudvärk och lite svårt att andas.  Stor brist på näsdukar också. Surt, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Ida Björkman

I know how it is, de springer omkring här också. Utanför med insikt rakt in i lägenheten.

2009-01-07 @ 11:27:00
URL: http://bjorkmanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0