Trött

Lider av obotlig trötthet idag. Är mycket lockad att ta en kopp kaffe, men det är nu två veckor sen jag tog min sista kopp och dom säger att det tar tre att skapa en ny vana (och jag antar: göra sig av med en ovana). Så jag härdar ut.

Tyvärr blir det nog en tupplur istället för lite intensivt jobb istället.

Sen börjar helvetet: måste ha tag på fastighetsägaren (tänker anmäla mögelskadan, oavsett vad ägaren säger), ringa försäkringsbolagen, hitta mögelspray någonstans, köpa plastgarderober, hämta klädstången jag ska få låna, hämta min tvätt som jag skickade med en vän hem för att torka (...) - här går inget att hänga ute under veckorna då byggjobbarna sprider sitt byggdamm precis överallt.

Som avslutning på dagen: massage med ny sjukgymnast (inte poppis att byta) och sen en kurs ikväll (därav det akuta behovet av sömn just nu!!)

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Klart du ska anmäla. Du borde få en ersättningsbostad medan de sanerar. Att bo med så där mycket mögel är livsfarligt!

2009-01-06 @ 10:54:39
URL: http://matildasfikarum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0