Uj uj uj

Jag tänkte säga att det gått långsamt idag, för jag har tillbringat några välförtjänta timmar framför Desperate Housewifes. Men faktum är att jag också yrat runt som en vilsen höna och plockat och städat i lägenhetn. Jo, den var ren när jag åkte. Men det låg också högar överallt, alla skåp var överfulla. Jag kom med närmare 40 kg packning som behövde göras av någonstans.

Ännu en dag har jag lyckats undvika det jag MÅSTE göra: Försäkringspapprena.

Idag fick jag en check på 500 euro som förskott på skadeståndet efter bilolyckan. Huh?? Jag har inte ens skickat in mina läkarräkningar. Kanske kan man få ihop tillräckligt med stålar till en ny bil eller så:-). Skämt åsido - jag kan fortfarande inte vrida huvudet till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0