Utslagen!

Tänkte mig att en liten promenad på 2 km i strålande solsken skulle göra mig gott. Så fel man kan ha. Den turen brukar ta mig max en kvart. Det tog 45 minuter. När jag kom innanför dörren la jag mig direkt på soffan och där har jag legat tills nu, törstig, men oförmögen att röra mig.

Körtelfeber tätt följt av influensa - jag har inte ett uns ork kvar i kroppen. Är så obeskrivligt trött att det finns inte ord. Fattar inte hur jag ska orka med något alls, någonsin, dom det känns idag. Alla kroppsdelar är liksom som bly - tunga och trötta.

Att antibiotikan verkar och att jag faktiskt HAR bihåleinflammation (trots läkarens neeej) märks i varje fall på vattenfallet med snor som forsat från näsan sen jag klev ur sängen imorse. Lite lättare att andas är det i varje fall.

Nu ska jag genomlida en halvtimme i bilen - för att få en halvtimmes massage!

Kommentarer
Postat av: Matildas fikarum

Vad bra att det börjar släppa lite, det är så himla jobbigt med febrar och igentäppthet. Allt mögel i lägenheten hjälper väl inte precis, heller. Jag bodde själv i en liknande lägenhet här för en massa år sedan och var konstant sjuk tills jag flyttade. Ja, jag vill inte tjata, men att bo med mögel är jävligt farligt.

2009-01-10 @ 05:42:08
URL: http://matildasfikarum.wordpress.com
Postat av: Lisa

Hej!



Nu blev jag lite nyfiken, var i Frankrike bor du?



Hoppas att du mar battre och att du far en bra helg!

2009-01-10 @ 16:40:39
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0