Vinterkapning

Här kapas alla buskar och träd och gräs och gud vet vad, ett himla väsen. Kunde ju tycka att dom kunnat hålla en tyst minut vecka för killen som skadades (dog?) i en arbetsplatsolycka här på Fort Knox imorse. Men icke då.

Öppnar man dörren för att få in lite luft dör man snart av färgångorna. Ångrar att jag hängde tvätten ute men nu får den hänga där tills helgen så stanken hinner gå ur. Fryser men kan inte ha på värmen, eftersom den kommer pumpa in giftig lukt.

Dom goda nyheterna är att jag inte har någon aptit. Alls. Kan med nöd och näppa få i mig vatten, för jag är så in i helskotta törstig.

Dom dåliga nyhterna är att lunchen bestod av det jag hittade i kylen: choklad.
Ajabaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0