Among the rich and famous...

Kvällen igår tillbringades i filmstjärnornas stad. Nu myllrade det förstås inte av kändisar på röda mattan igår, utan där stod istället fyra stycken Ferrari. En svart, en gul, och två röda.

Ärligt talat: I jämförelse med en Ferrari så vinner min rullande bastu hundra gånger om. Man ligger ju på marken i en sån bil!!

Det bästa på hela kvällen var när jag åkte runt och letade parkering och mötte just en knallgul Ferrari. Prickig knallgul Ferrari. Rikemansgossar är visst snåljåpar och parkerar inte i dom dyra garagen. Denne man hade parkerat under ett träd. Bilen var helt nedkletad i fågelskit! Hahaha.

Sen var vi på snobbig restaurant. När jag såg priserna så bestämde jag mig för att en gång för alla bli fransk. Riktigt fransk. Så när notan kom så log jag sött mot mitt sällskap och låtsades som om det regnade tills den var betald. Man lär sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0