Att leva utan elektricitet

Åhh vad sköna timmar jag haft idag när allt elektriskt utom akvariepumpten var urkopplat!! Vilken stressdödare att inte ha datorn på jämt:-)

Åt på kina resto idag och där gick strömmen så fort blixtrarna slog ner ute, rena discot men ganska mysigt. Är fullproppad med god friterad mat. För att olja tarmarna lite, så magen kommer igång efter antibiotikakuren förra veckan.

Jag har för övrigt hällt i en liter -dyr- matolja i handfatet. Jag köpte destop också, men det finns nästan ingen som slår matolja när det gäller att få fart på saker som fastnat i rören. För efter att rörmokaren var här och exploderade toaletterna så har det låtit mystiskt från mitt badrum när jag spolat i kranen.

Toan är sönder ännu också, har glömt ringa rörmokaren för att beställa tid.

Nej, nu ska jag tömma tio liters hinken (blivit många många hinkar från det läckande taket i dagens skyfall) och ordna vattenfall utför trappan, sen är det sömndags för mig.

Lillsnurfen har inte besökt mig idag, jag antar att grannen hållt henne inne sen hon såg när jag släppte ut henne från mig sent igår kväll. Inte mitt fel hon vill flytta in här:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0