För och Nackdelar med nya Firefox

Fördelen är att när jag stänger Firefox så sparar den snällt alla flikar jag haft öppna.
Nackdelen är att när jag öppnar Firefox så öppnar den precis samma flikar med info jag inte hann göra något åt när jag använde datorn senast.

Därav dålig uppdatering på bloggen. Jag lider just nu av kraftiga symptom av Information Overload och har totalt förlorat korttidsminnet och då speciellt den där lilla saken som handlar om namn på folk och saker på olika språk.

Det senare skyller jag på Ikea turen igår, där jag lyssnade och pratade på svenska hela dagen. Jag är nu totalt förvirrad språkmässigt och behöver en paus från alla språk tills symptomen av Information Overload lugnar ner sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0