Min franska storebror

Ikväll har jag varit och hälsat på min franska storebror, hans tjej och deras tre månader lilla tös som var hur skrikig som helst i hela fyra minuter innan hon stensomnade:-)

Har fått låna en lättviktsskyffel, en 3 meter lång stav och säkerhetsbeepen som behövs när man vandrar i snö (så dom hittar mig om jag hamnar i en lavin, vilket tyvärr är läskigt lätt hänt). Oerhört tacksam för att ha fått låna utrustningen, eftersom den är ganska dyr att hyra (och kostar många tusenlappar att köpa!)

Nu måste jag bara ha ett par nya handskar, samt ett par skidglasögon med solglasögonfunktion - att ge sig upp i bergen utan solglasögon funkar inte och eftersom jag har linsförbud är det ett litet problem att lösa det här nu...:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0