Beslutsångest

Jag måste ju välja telefon idag för sjutton!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Läste lite tester igår och nu vill jag inte ha någon av dom jag hade kikat ut längre. Plus att jag tycker att det är löjligt att köpa en telefon som är gjort för en enorm mans hand, men med en knappsats för barn.

Jag tror det är det som stör mig mest - knapparna på Ericsson.
Nokian har fina knappar, men ack så stor telefon. Och så är den inte fuktsäker heller. Allvarligt talat - vem klarar att hålla liv i en telefon som inte klarar fukt i den här värmen? Jag har ju alltid min telefon i fickan, liggande ute, eller varför inte i BHn när det inte finns fickor...

Fukt är MINIkrav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0