Den låsta garderoben

Igår hämtade jag nyckeln till den låsta garderoben, för att äntligen få se vad som gömmer sig bakom den dörren... Jag hade väntat mig kläder, dyra apparater, skor, diverse värdesaker man inte orkar släpa över atlanten två gånger om året. Vad jag INTE hade väntat mig var det här:



Vet inte hur man snurrar bilden, men ni ser vad som finns där va? Dom åker bort i TVÅ ÅR och dom lämnar MAT!!! Öl. vin, konserver och diverse olika fula glas som tydligen har ett värde för dom. Textiler som numera stinker mögel. Och visst, en liten stereo och en expressomaskin (numera min).

Detta foto ska jag hålla hårt i, för i helgen planerar jag att knö in allt dom har på 4 hyllor nu, till en hylla, så att jag kan fylla på med övrig skit som jag inte har plats för haha. Sen ska jag försöka ställa tillbaka allt preciiiiis som det är på bilden innan jag flyttar ut. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0