1-0 till mig!

I kampen om att få ner så mycket som möjligt i två väskor, med en total vikt på 20 kg att checka in och 12 kg handbagage har jag LYCKATS. Vi pratar 20,0kg och 12,0kg. Inte ett gram över.

Fast som vanligt har jag en liten handväska som är smockfull med allt viktigt och tungt som någon annan får hålla medan jag checkar in.

Dessutom ligger det ganska mycket grejor kvar här eftersom jag hade glömt att räkna med min resekudde (tempur, LYX) som jag inte kan leva utan. Men jag vann.

Och till mina rara föräldrar kan jag berätta att jag lyckats äta upp mig hela 7kg här hemma på en vecka. Tack för all god mat. Körtelfeber eller inte, jag ska börja hårdträna när jag kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0