Dagens ursäkt

Så om jag hamnar bredvid eller framför någon superförkyld människa - ska jag kräva att få byta plats pga att mitt immunförsvar är helt utslaget, eller för att jag riskerar att smitta ner sjuklingen med mononucleos?

Säkraste kortet är nog att tala om för personen att jag är suuuuuuupersmittsam och vänta på att denne byter plats. Jag har redan bokat om mina sittplatser till längst bak i planen för att slippa ha någon hostande och snörvlande i nacken. Om det nu gick - blev något fel när jag checkade in online.

Kommentarer
Postat av: Ulla

oj, typiskt, nu då jag bestämde mig för att catch up på din blogg, så reser du hem. Hoppas du skriver något där också (och hoppas resan hem gick i friska tecken...) :). God jul till dig!!

2008-12-22 @ 21:19:41
URL: http://www.jemaya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0