En mästare i att förhandla...

Egentligen borde jag kanske skämmas, men jag är faktiskt bara jäkligt stolt över mig själv. Jag visste nämligen inte att man kunde förhandla om priser på en kurs man hemskt gärna vill gå. Men så när jag upptäckte att den börjar imorgon och att dom inte har tillräckligt med folk, så gjorde jag en rövara. Nu har jag lyckats förhandla ner priset till endast 3% av den totala kostnaden.

Tanten påpekade att deras KOSTNADER för kursen ligger på 7% av totala kurspriset och att dom verkligen ger mig en gåva. Jag tror hon förväntade sig att jag skulle erbjuda mig att betala lite mer, men jag sa bara tack så mycket.

Imorgon börjar jag en kurs i kommunikation, som jag uppenbarligen inte behöver.

Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0