Kontaktbyte

I över två år har jag gått hos samma sjukgymnast, till och från. Hon är lika gammal som mig, men av någon anledning Ni-ar vi varandra fortfarande - jag är rädd för att förolämpa genom att säga du och hon vill väl inte missbruka sin titel.

Nu ska hon flytta utomlands en period och jag har satt henne i kontakt med mina vänner i detta land, för jag vet hur jobbigt (och spännande) det är att dyka upp helt ny och inte känna någon.

I gengäld har hon presenterat mig för flera av sina vänner, som älskar berg och vandring. Jag är naturligtvis skitglad och det är jätteroligt att träffa nytt folk:-)

Kommentarer
Postat av: Sufie

Söt blogg :)

2008-12-04 @ 07:42:50
URL: http://typsufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0