Män: Så funkar dom

Ikväll har jag haft besök av min yngsta storebror, som var vänlig nog att komma hit med en stege och hämta mig så att vi kunde göra vårt traditionsenliga torsdagsbesök på kina restaurangen - allt under största hyschpysh eftersom hans tjej inte vet om att jag existerar. En fransk man får inte ha tjejkompisar. Så här är det gilla läget eller glömma att han existerar. Och eftersom grabben har blivit som en bror för mig, så håller jag till godo med mina två timmar skvaller och middag per vecka.

Han håller på att lära upp mig i fransk kultur. Idag gick vi igenom ämnet: Män, så funkar dom. Har jag förstått det hela rätt ska man som tjej bara luta sig tillbaka och vänta in att bli uppvaktad. Inte tänka, inte analysera, inte fundera, och framförallt inte ringa.

Nästa vecka tror jag att jag ska förklara för honom hur en KVINNA funkar!

(Ring henne minst en gång i timmen, se alltid till att det finns kilovis med choklad hemma...etc)

Män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0