Självömkan!!

Jag tycker faktiskt oerhört synd om mig själv just nu. Trots 2 nätters total sömnbrist lyckas jag inte sova - och då har jag ändå kämpat hela eftermiddagen. Jävla hamrande gubbar säger jag bara.

Inte förrän imorgon kväll (om jag orkar åka 2 mil för att hämta) får jag resultatet på om min körtelfeber är över eller inte - annars på fredag morgon. Är väldans trött på skinnflådda ögonlock och att vara totalt utmattad hela tiden! Trött, så trött så trött så trött.

Men nu har jag tagit mig i kragen och slängt ihop en lasagne vitlöksbomb som står i ugnen. Den ska ätas på spansk tid ikväll klockan 22. Snacka om att jag har ännu en sömnlös natt att se fram emot...

Jag har mitt tal att förbereda, men hela kroppen skriker efter att tillbringa några timmar till framför Desperate Housewifes så det blir nog så.

Jag har ändå en uppmärksamhetsväckande inledning på mitt tal klart - och en avslutning som kommer få folk att gråta. Håller tummarna på att ingan lyssnar så mycket på återstående 7 minuter, mellan början och slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0