Sjuuuuuuk

Fifan vad sjuk jag är idag. Ringde läkaren, som hävdar att även om jag slutat med antibiotikan så är den kvar i kroppen i en vecka - alltså har den ingen effekt. Ger hon mig någon annan typ av antibiotika kommer jag få utslag över hela kroppen (eftersom jag har körtelfeber). Fortfarande ingen feber, men fifan vad risigt jag mår. Halsen är helt igensvullen, halsfluss, har fått bihåleinfektion och mår pyyyyyyyyyyton.

Usch vad det är synd om mig idag.

Inte blir det bättre av att grabbarna betongborrar i lägenheten under. Hade det inte tagit minst fyra veckor innan man blir sjuk, från smittotillfället, hade jag spottat rejält i en kaka och gått ner och bjudit dom. Fasen till att föra sånt väsen när jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0