Som på BB förr i tiden...

Igår var jag och hälsade på min kollega för att beundra hennes månadsgamla dotter. Hade med ett sött rosa set med kläder och hon blev överlycklig - det är visst inte tradition här att ge kläder så dom hade nästan inga.

Men.

Jag har ju fått diagnosen körtelfeber (även om jag är tvärsäker på att det är ett "falsk positiv" som dom säger här: ett felaktigt resultat. För jag är inte sjuk. Ingen feber, inte svullen, inte ens trött), så jag stod utanför fönstret (i hällande pissregn) och kikade på den lilla tösen - som på BB förr i tiden.

När hon nattat den lilla fick jag dock komma in en sväng. Hoppas jag inte smittat ner dom nu. Men det var värt hela resan att få se den lilla. Nästa gång hoppas jag att jag får hålla henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0