Förra helgen i bilder...

Lite godis för ögonen:-)

En liten avkrok vid sjön, så vackert att jag förstår varför det inte fanns en enda skylt som indikerade badplatsen:



Mitt första intryck av byn, St Croix du Verdon, där jag valde att tillbringa helgen:




På väg dit passerade jag lavendelfälten som fick tårarna att rinna utefter kinderna på mig:



En kvällspromenad i byn:



Med lite blommor:



Och utsikt från byn:



Så den vackra solnedgången:



Hemresan med nya bromsklossar:



Och tillsist, solnedgång över landskapen jag passerade:



Förstår ni varför jag stannar i Frankrike?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fantastiska bilder!

Jag förstår verkligen varför du stannar i Frankrike.

2008-07-27 @ 22:00:47
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0