Les Gorges du Verdon

I lördags bar det då äntligen av. Min rullande bastu var fylld till bristningsgränsen med allt man kan tänkas behöva för tre dagars camping. Som vanligt lyckades jag inte ta mig upp i tid på morgonen, utan kom iväg i värsta rusningstrafik och mitt på stekheta dagen.

Långt kom jag inte, men jag kom fram. 15 ynkliga mil som tog hela fem (jajamen, FEM!) timmar att åka. Men så fick jag se det här:
 


Europas Grand Canyon, så vackert som det bara kan bli!

Det blev mycket stopp för att ta foton, och ibland bara för att vänta in turister som tvärnitat mitt i vägen för att kolla på något. Men vackert, så vackert!

Kommentarer
Postat av: tina

fan va fint! är det i frankrike?

2008-07-23 @ 19:35:52
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0