Redan flyttat?

Jag bor visst i min bil. Hade inte riktigt insett det, förrän igår när kompisen öppnade bagageluckan (som för övrigt håller på att falla sönder) och frågade varför jag föreslagit att han skulle lägga sina rollers där i stället för i baksätet. Svaret var ju självklart!! Hela baksätet var ju fullt med våta badlakan och bikinisar - jag har en ny härlig vana som innebär att jag åker ifrån jobbet så tidigt jag bara kan, drar direkt till stranden och tillbringar så lång tid jag bara kan i vattnet innan jag tar mig vidare till nästa aktivitet.

Igår var det som sagt rollers. Och kompisen hade rätt. I mitt bagage kunde man hitta (förutom mina rollers) i princip allt som jag använder under en vecka. Och lite till. I fall att grejor.

Känslan av att redan ha flyttat blev ännu starkare när jag klev in i min lägenhet efter några dagar på vift och hittade berg av disk, en bortglömt soppåse och opackade flyttlådor. Inte skulle väl JAG bo i en sån svinstia??

Och bevisligen behöver jag inte mer än de grejorna jag har i min bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0