Spikmatta

För ett år sedan köpte jag en spikmatta, eller akupressurmatta som det också kallas. En härlig uppfinning som dom rekommenderar mot ryggont bland annat.

Så här ser den ut:
Spikmatta
Om den hjälper mot ryggont och annat vet jag inte. För mig är den ett sömnpiller!! Aldrig sover jag så gott som när jag ligger uppnålad på den här smärtframbringande mattan. Det tar max 5 minuter innan jag befinner mig i härlig djup sömn.

En väckarklocka ställd på nån halvtimme förhindrar att jag ser ut som en prickig korv dagen efter:-)

Kommentarer
Postat av: La Familia

Hur hård är den? Hur långa är taggarna? Ser lite läskigt ut!

2008-07-17 @ 21:16:27
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0