Varning för ödlor...

Mitt nya nöje på lunchen är att åka upp i bergen och breda ut min filt på ungefär 800 meters höjd, käka en sallad och sedan bara njuta av utsikten. Tyvärr har jag glömt kameran varje gång men den måste med nästa vecka för det är underbart vackert!

När jag åkte tillbaka till jobbet häromdagen fick jag tvärnita för att inte köra över en enorm grön ödla som kilade över vägen. Aldrig sett såna här förut. Däremot kryllar det av en mörk, mindre model. Helt fantastiska flugfångare, så jag blir jätteglad när någon rackare hittat sig in!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Jag gillar inte ödlor. De små är så snabba att jag skriker när jag ser dem. De lös med sin frånvaro till näst sista dagen på semestern, då jag städade balkongen. En liten rackare satt i ett hörn. Ville ju inte att Maja skulle se den, så jag jagade bort den.

2008-07-18 @ 11:28:49
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0