Sommar:-)

Nu minns jag... Nu förstår jag varför jag hittade så mycket tunna sommartoppar och kjolar när jag plockade upp sommarkläderna ur källaren... Nu minns jag hur det är att dricka litervis och ändå inte behöva gå på toa på hela helgen, hur det känns att svettas oavbrutet.

Sommaren är här! Det är VARMT. Vi pratar 26 grader i skuggan nu vid halvtio på kvällen. Underbart!!

Blev väckt av telefonen kl 10 imorse och två timmar senare låg jag på stranden. Solkräm 50 och många topp i havet (dock bara ett för fransmannen som tycker att 26 gradigt vatten är för kallt), senare en tur till parken för att mysa i skuggan av alla träden. Härligt underbar dag!

Min rullande bastu är skrubbad också, men när jag parkerade den i garaget såg jag att jag hade missat ena sidan. Nåja, nu syns det i varje fall hur ren andra sidan på bilen är *stolt*:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0