Busy bee

Under två veckors tid har jag lyckats ha ett fullbokat schema - vi pratar 8 på morgonen till 22h på kvällen! Trodde det skulle vända den här helgen, men när jag kollade hur dom kommande två veckorna ser ut så är det minst lika illa bra. Det är faktiskt till och med lite svårt att hitta tid att jobba när det finns så mycket annat kul man kan hitta på - konferencer, kurser, teater, dagar i bergen, diskussioner organiserade i olika ämnen...

Jag borde helt klart få betalt för att organisera sånt här - det är ju det roligaste som finns!

Idag blev ivarje fall en klämdag mitt i allt hektiskt - eftersom jag sitter här halvblind och inte vågade mig ut i snön idag. Jag har varit vaken över en timme och jag har redan tråkigt, jag vill ha full rulle jämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0