Det är till att göra sig poppis...

Den nya grannen är en dam med krut i. Hon har just knackat på hos alla grannarna och bett oss sluta slänga våtservetter i toaletten. Tog ett tag innan jag fattade vad hon menade. Våtservetter? Varför skulle jag slänga det i toan?

Akutbilen för stopp i avloppet är här igen, och hela framsidan av huset står i fem centimeter avföring och annat kul från toaletterna. Problem orsakat av våtservetter. Ajax våtservetter också (jag vill verkligen inte veta hur dom lyckades definiera det...) Så jag förstår om nya grannen är irriterad.

Men ska hon skylla på någon, kan hon ju börja med damen bredvid mig som faktiskt spacklar sönder ansiktet varje morgon (och då, antar jag, behöver något att torka bort färgen med).

Inte hos utlänningen som inte ens gjort slut på en meter toapapper den här veckan - min toa går inte att spola sedan i onsdags kväll så tror väl tusan att jag inte spolar ner våtservetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0