Fort Knox och dess klantiga vakter

Vakterna i kontrolltornet på Fort Knox har idag på morgonen lyckats med den stora bedriften att ha sönder backspegeln och vindrutan i min rullande bastu - allt för att jag ville att dom skulle byta ut min badge så att jag kan ta mig ut och inte bara in på området. Så går det med antistöldsäkra saker dom envisas med att klistra fast på vindrutan!

Lyckligtvis betalar dom utbytet - men det är jag som står utan bil en dag och blir tvungen att ta mig runt i livsfarlig trafik på cykel.

Vakten var så tacksam att jag inte skrek och grät - herregud allt jag tänkte var faktiskt "jaha" och la grejorna på listan till trasiga saker i bilen - så jag försökte mig på att fråga om dom inte kunde skriva in lite andra trasiga saker på sitt ansvar också. Gick inte.

Backspegeln är nu tillfälligt limmad med nån special "platta" (superlim funkar inte) som kommer hålla till nästa gång jag kör över ett gupp - hahahaaha vi talar om minuter alltså. Här är fasimej gupp överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0