IKEA

I veckan bär det till Ikea och jag är så glad!! Inte för att jag behöver något. Nejdå. Jag bokade ju min biljett för att kunna äta svensk mat i restaurangen (som jag sedan fick veta är stängd) och för att kunna hamstra svensk mat. I övrigt ska jag inte ha någonting.

Förutom några doftljus som luktar "blått" då. Bara för att jag är så nyfiken på hur blått luktar. Och kanske en stekpanna för att det är så jobbigt att steka pannkakor i en som är 10cm djup. Och jag är ju fransyska nu, vi äter crepes jäääääämt här. Och en lasagneform, för det är det enda jag vet hur man lagar. Och en pajform, för jag gör ofta paj.

I övrigt har jag laddat upp med 5 stora tomma säckar som jag har tänkt fylla med godis och annat världsviktigt från Ikeas svenska matbutik.

Kommentarer
Postat av: Emmapiraya

VAD KUL med IKEA, ha så trevligt och shoppa på! :)

2008-11-18 @ 00:02:02
URL: http://www.emmapiraya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0