Konsten att flumma bort sina studier

Vilken underbar uppsats att hänvisa till på sin CV. I varje fall om man söker jobb inom alkoholbranchen.

Speciellt anmärkningsvärda är de olika faserna. Det är verkligen synd att det inte framgår av artikeln vilken metod som används för undersökningen, huruvida när intervjuoffren (om jag får anta att det fanns såna?) intervjuades och i vilket tillstånd (nyktra eller onyktra) de (offer och intervjuare) var.

Jag tvivlar inte en sekund på att grabbarna har haft oerhört roligt (och gjort slut på stora mängder alkohol och huvudvärkstabletter) under sitt uppsatsskrivande - men jag vågar mig på att ifrågasätta syftet med och värdet av denna uppsats.




Kommentarer
Postat av: Encore une fois!

1304547&lpos=rubrik" rel="nofollow">http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33538&a=1304547&lid=puff1304547&lpos=rubrik

2008-11-17 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0