Konsten att slöa

Dagen har varit oerhört slö. Först åkte jag ju för att shoppa skor - var dock på tok för mycket folk så jag la undan fyra par i olika affärer och ska åka tillbaka när det går att få plats att prova.. Sen tog jag en tupplur på 2 timmar på eftermiddagen. Härligt! Telefonen väckte mig så det fick bli en tur ut i solskenet, någon timmes strövande i parken. Sen några timmars tupplur till. Klockan 17 blev jag väckt igen av telefonen.

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit ute och druckit en öl och blivit halvt döv av musik på maxvolym på puben (jisses jag börjar bli gammal???) och efter en långpromenix längs stranden i månskenet.

Efter en titt på mitt mycket prydliga kök insåg jag att jag inte ätit sen frukost. Borde jag inte vara hungrig??

Trött lär jag tyvärr inte bli förrän framåt gryningen, eftersom jag sovit bort hela eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0