Något har hänt...

Helikoptern var dödstyst igår och efter lite meckande insåg jag att kylen faktiskt funkar ännu. Men lampan är sönder. Sen gick jag på toa och det var rena diskot där inne, lampan blinkade utan uppehåll. Imorse så dog lampan i badrummet (jo, toa och bad är separerat här). Jag vet inte hur jag ska byta den eftersom lampan i hallen redan är sönder.

Uppenbarligen har alla lampor skruvats i här samtidigt, vilket innebär att dom kommer gå sönder samtidigt... Så jag har kanske något dygn på  mig att byta ut dom redan stendöda, så att jag slipper ha ficklampa när jag byter ut resten...

Nu till problemet:

Jag är kort (svenska mått, i Frankrike är jag LÅNG)
Det är jäkligt högt i tak.
Jag har inte en enda stol jag kan stå på.
Jag har ingen stege.

Balanserandes på badkarskanten lyckades jag med fingertopparna nå lampskärmen i badrummet men hur mycket jag än skruvar så får jag inte loss skiten.

Så till det sista problemet:

Jag vet inte hur man gör för att byta lampor!!

LIvet är hårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0