Nya Matvanor

Jag har lagt om mina matvanor helt och hållet. Nu äter jag det jag mår bra av, och bara det. Lite lite och ofta ofta. Precis som jag gör i bergen, och som jag mår så bra av.

Resultatet har inte låtit vänta på sig. Inte nog med att jag rasar i vikt, magen mår toppen och ryggen har slutat låsa sig.

Mest äter jag kött (något jag normalt inte äter alls), och kanske någon kokt grönsak till, eller en banan efter köttet. Låter jättetrist men jag MÅR så bra av mina nya konstiga matvanor. Pasta ris och bröd har varit bannlyst i två veckor och idag när jag lyckades klämma in både en hamburgare på McDonalds till lunch och spagetti till middag så gjorde magen tvärstopp direkt.

Så... åter kött och grönsaker. Och choklad i stora mängder, för det skulle aldrig falla mig in att sluta äta det godaste som finns i denna värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0