Öde och mörkt

Jag hade anmält mig till en konferans ikväll (konflikthantering på arbetsplatser, jätteintressant, framförallt för att salen var smockfull med folk som anmält sig för att dom faktiskt är i konflikt med någon på jobbet och vi fick veta att 12% av alla som jobbar i just det området upplever sig trackasserade på jobbet...)

I varje fall...

Ikväll gick solen ner klockan 17 och tydligen så sparar dom med el för det fanns inte en enda lampa tänd i vare sig gatubelysning eller byggnader. Industriparken dit jag skulle låg alltså ÖDE. Det är riktigt läskigt att knalla runt i byggnader man inte känner till och leta efter rätt lokal, när det är svart, så svart.

Efter en kvart insåg jag att jag var på fel adress (universitetet är utspritt) och sen hittade jag snabbt. Men vad mörkt.

Dags att leta upp lite reflexer och en bra ficklampa.

Nu blir det sängen för mig för imorgon har jag en lång dag framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0