Spygröna

Min föreställning av hur det skulle vara att köpa ett par snöskor ikväll - snabbt in, checkboken uppslagen, pennan uppvärmd, slit åt mig ett par, skriv under och rusa ut igen (jag hatar att shoppa) - dog snabbt när jag klev in i den lilla lokalen och upptäckte ett femtiotal personer som snällt satt och lyssnade på EN gubbe som beskrev allt sportmaterial han hade med sig.

Nog för att han gav 20% rabatt på sina kvalitetsvaror, men det intresserar mig inte att höra om rep och väskor när jag bara behöver ett par snöskor.

Så jag smög mig fram och började rota lite i högen, hittade ett par spygröna av absolut senaste utgåva (så ny att sportkedjorna inte har dom än!) och slog till.

Spygröna.

Dom syns i snön i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0