Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmm

Tio i sju kom jag iväg igår morse. Tio minuter innan hela vägen skulle stängas för att förbereda för maratonloppet. Förbisusande i full nittio såg jag hur dom ställde upp barriär efter barriär precis efter att jag vrålat förbi.

Sen fick jag syn på poliserna. Var 50e meter stod det två stycken utplacerade. Det var då jag bestämde mig för att sakta ner aningens och köra blondkortet i nödfall. På elva minuter blankt flyttade jag mig två mil (på 30/50 väg med många stoppljus hhrrrmmmm) och fick sen sitta en halvtimme och vänta in resten av gänget innan vi gav oss av upp i bergen.

Antagligen första gången i världshistorien som jag kommet för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0