Dagen till ära...

...har jag grävt fram vinterkappan (och insett att den inte håller en säsong till), och letat fram mina kängor. Får bli en liten shopping tur idag för att se om jag kan hitta ett par fina stövlar och ett par lågskor som tål regn. Och kanske några tröjor. Vantar. Halsduk.

Fifan vad kallt det blev plötsligt! Jag är inte längre van! Och mina bihålor blev inte glada av den lilla stund jag var och vattensprayade kläder på balkongen (hmm jo jag tycker det här med strykjärn är en onödlig uppfinning. Vatten och tid löser det mesta i skrynkelväg).

Fortfarande inget svar från ägaren till lägenheten om han tänker betala lagningen av toan, så det får bli spannar med vatten över helgen. Råkade spola av misstag imorse och toan står fortfarande och sprayar vatten åt alla håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0