Dagens Väder

Igår vid 23 tiden var det 11 grader - imorse klockan 6 hade vi endast 7 grader. Ruggigt kallt och det är helt klart dags att sluta sova med fönstret öppet brrrr....

Solen skiner för tillfället men det blåser storm och ska bli regn här framåt kvällen igen. Innan dess är mitt mål att röja bort allt som inte tål vatten från balkongen, och gräva fram luftkonditioneringen. Det är den som ska hålla mig varm i vinter och jag måste tyvärr meddela att vintern har kommit.

Kallare än 7 grader har vi - under dom 4 år jag bott här - bara haft några få gånger, och då fick vi snö på köpet (något som bara brukar falla var 10e år annars).

Dags att stänga balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0