Knäledsskador...

Nu är det upp till bevis, för om två timmar har jag tid på verkstaden med min bil, för att få bekräftat om det är "knäledsskador" eller något annat. Jag är helt övertygad om att det är dom som inte skruvade fast dom nya hjulen ordentligt, eftersom problemen och oljuden började i samma minut jag körde ut från verkstaden (och alldeles innan en oförsäkrad idiot utan bromsar på sin bil rämde rakt in i min).

Tyvärr bådar det inte så där jättebra eftersom ägaren till verkstaden provkörde bilen för några dagar sen och är övertygad om att det är just le "transmission" (har inte slått upp ordet, VILL INTE veta vad det betyder, "knäledsskador" duger så bra för mig) som har gått av.

Men en sak är säker. Är det garaget som har pajat bilen när dom bytte däck, så tänker jag argumentera mig till ett inbyte mot en bil - vilken som helst - med luftkonditionering och fungerande växellåda *drömmer*...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0