Lång natt

Det var varit en riktigt lång natt. Sovrummet kändes fuktigt igår när jag gick och la mig, antagligen pga värmen vi haft dom senaste dagarna, och klockan fyra slog jag upp mina blå och kunde inte somna om. Det fanns inte en gnutta syre kvar inne så jag ställde upp fönstrena på vid gavel fast det bara var 17 grader ute och verkligen rusk storm.

Lyssnade på en cd bok som jag så småningsom slockande till, men har slumrat snarare än sovit, för jag har hört fåglarnas kvitter nonstop (dom började fem). Några minuters sömn har det blivit nu på morgonen, för jag drömde att det brann i grannhuset och att dom grävt upp hela vägen så vi blev fast här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0