Morgondagens hike..

..är inställd på grund av lite taskig väderprognos (0 till 8 grader, regn, snö, dimma, storm lite hagel och någon minut solsken). Inget toppväder när man befinner sig på hala klippblock på 2700 meters höjd.

Mina benmuskler jublar just nu av glädje (men segerdansen har uteblivit eftersom benen inte har tillräckligt med muskelstyrka kvar för att resa sig från stolen) men resten av jag är bra deppig, eftersom jag (träningsvärk till trots) ville upp i bergen imorgon också.

Bästa botemedlet mot träningsvärk är ju mig veterligen träning...!

Får bli rollers för mig imorgon bitti, innan regnet börjar ösa även här på kusten. Kanske kan jag mata fåglarna med picnic mackan jag hade köpt. Franska baguetter är verkligen oätliga om man inte just har klättrat någon kilometer rakt upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0