Om blickar kunde döda...

...skulle jag kilat in till grannen och spänt ögonen i henne.

Festen pågick i princip hela natten. Framåt midnatt - först då - drog dom på med musik, vilket kunde vart helt ok om det inte vore för att leken putt med stora tunga järnmöbler över ihåligt golv fortsatte rakt igenom hela natten.

Byggnader här är inte som i Sverige. Väggarna är oerhört tunna och isolering och byggnadsmaterial är annorlunda. Och det här huset är extremt. För man hör ALLT som händer. Det räcker grannen grejar lite i sitt kök, så måste jag kila och kolla att det inte är någon som snor MITT porslin. För det är så det låter.

Så ekot av möbler som puttades runt måste hållt hela byggnaden vaken.

Antagligen fyllde hon år. Hon ska få möbeltassar i försenad present av mig. En miljon minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0