Som ett barn...

Tog en liten promenix här i solnedgången, genom Fort Knox. Till min stora glädje gick jag lite vilse och hamnade i en enorm lekpark för vuxna!! Eh... ja, jag antar att den var för vuxna? Det var ganska höga grejor liksom... Det är tydligen en del av den nya sportrutten som ska invigas här om några veckor. Det är ganska vanligt här att man bygger hinderbanor på slingor i naturen där det springer mycket folk.

Så bland höstlöv (!) och med dagens sista solstrålar i ryggen, så balanserade jag som ett barn, hängde som en apa från diverse olika klätterställningar (har hört att det gör underverk för ryggraden..) och hoppade runt längs hinderbanan.

Hoppas ingen såg mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0