Hastighetsgupp

Sedan flytten till Fort Knox har min rullande bastu fått utstå en hel del. För tillfället håller jag på att utbilda den i bergsbestigning med tung packning. Sistnämnda består av en bokhylla som vare sig får plats i förråd, lägenhet eller balkong och därför bor i bastun tills den hittar ett nytt hem. Bergsbestigningen är alla gupp för att hålla nere hastigheten inom Fort Knox. Det inga smågupp, nejdå, vi pratar storlek Mont Everest och jag försöker undvika förflyttning av den rullande bastun i den mån det går för att inte köra sönder fjädringarna direkt.

För att undvika att slita på växellådan kör jag alltid rally på tvåan genom Fort Knox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0