Kläder, usch

Eftersom det plötsligt blivit vinter här idag så har det varit lite kris nu på morgonen, att hitta byxor som täcker hela benen, sockar, skor istället för sandaler, jacka. Ja, ni vet, såna kläder man brukar ha när det inte längre är 35 grader varmt i skuggan.

Problemet är att jag har flyttat två gånger i sommar. Först flyttade jag ut i juli, tryckte in allt jag äger i ett förråd, drog på semester i en månad, och tillsist flyttade jag in här i Fort Knox.

Tror ni jag hittar några kläder?

Ser ni någon f'ärgsprakande tjej som druttar runt i kläder som inte matchar på långa vägar, då är det mig ni fått syn på.
Våga vägra shoppa!!

En dag ska jag hitta allt som försvann i flyttarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0