Myror i hela kroppen!



Det här med att ligga still och inte göra någonting är inget för mig, det är ett som är säkert. Jag grejar inte ens att sitta en halvtimme framför TVn utan att bli rastlös.

Jag vill att det rör på sig!! Jag älskar fartvinden när jag drar fram på rollerserna, flåset när jag vandrar uppför ett berg  - ja till och med en tur i min rullande bastu hade varit att föredra mot att bara ligga still och viiiila.

Det stressar livet ur mig - och framförallt min stackars kropp som det alltid brukar vara fart i - att sitta här och göra ingenting i en hel vecka.

Och sen beror det ju på läkardomen gällande nackkraset om jag blir tvungen att hålla huvudet still längre än så.
Om någon kan det här med woodoo och sånt så vore det snällt om ni kan plåga killen som kör runt i sin bil med bromsar "som nästan aldrig funkar" (hans ord, inte mina).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0