Solen strålar

och det är riktigt fint väder ute. Min motivation till att göra något är nere i absolut noll. Med lite kraftansträngning tänkte jag göra en kopp kaffe, leta upp keps och solglasögon, sätta dyna i stolen på balkongen och bra njuta av en god bok tills det börjar regna igen.

Ja, det regnar ju varje dag här nu.

Men aldrig före 13h - den magiska timmen då solen försvinner från min balkong.

Ibland har man tur!

Och ibland har man otur. Hela lägenheten stinker kebab eftersom mina nersölade kläder inte kan åka till kemtvätten förrän på måndag morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland har man ingen inspiration-då får man ta det som bjuds ;-)

2008-09-28 @ 10:32:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0