Triumf

Hörde att grannen grejade i sitt kök - hon har fönstret utanför min ytterdörr, och det är just utanför det fönstret hon förvarar sin kattmat. Och eftersom det lockar dit varenda jävla katt i området, så låg maten utspridd över hela entren och det mesta framför min dörr. Dessutom har det ösregnat inatt så torrfodret var inget torrfoder längre, utan en gyttja.

Passade på när hon stod i köket så hon kunde se vad jag gjorde. Har varit ute och sopat upp all kattmat i en fin liten hög som jag placerat utanför hennes dörr. En liten pik.

Sen sprayade jag hela min dörrmatta med toalettluktförbättrare igen - nån billig lavendelskit som man får migrän av om man använder inne.

Det tog två minuter innan grannen gick ut och beundrade mitt underverk. Nu sitter jag och väntar på att hon ska städa upp efter sina djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0