Vitpeppar

Fick tips om att vitpeppar kan hjälpa mot katterna, så min dörrmatta kommer inatt bli täckt av detta svindyra pulver (affären tog 8spänn mer betalt än vad som stod på prislappen, hurra). Har även inköpt fina vinkaraffer i glas, som ska fyllas med vatten och ställas ut - tydligen hatar katter det. Tror jag så mycket jag vill på, min katt älskade verkligen speglar. Men allt är värt att prova.

Och på insidan min dörr står nu ett starkt doftande ljus och brinner - och tar effektivt död på kväljningskänslorna av kattpink.

Dörrmattan är tillsvidare placerad under grannens fönster, rakt under där hon har placerat kattmaten:-)
Skit ska skit ha.

Prosit på er katterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0